بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

پروژه زیپ لاین پارک ملت شهرکرد یک تفریح مهیج ، بروز و مخاطب پسند است که با توجه به نبود چنین طرحی در استان های هم جوار ، در جذب توریست و بهبود جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان شهرکرد تاثیر بسزایی دارد .
با توجه به اینکه زیپ لاین بزرگ شهرکرددر مرکزیت شهرستان شهرکرد قرار دارد، مردم بدون اتلاف وقت در کوتاهترین زمان وبدون هدر دادن منابع سوختی کیتوانند از این زیپلاین استفاده کنند .
زیپ لاین شهرکرد بزرگترین زیپ لاین ایران و به طول 800 متر ، مرتفع ترین و پرشیب ترین زیپ لاین ایرانبا اختلاف سطح 94 متر، پر سرعت ترین زیپ لاین ایران با سرعت 95 کیلومتر بر ساعت، تنها زیپ لاین چهار لاین ایران

  • ۰
  • ۰

پل معلق

Image result for ‫پل معلق دوپلان‬‎

پل معلق پلی است که عرشهٔ آن از کابل‌های معلق آویزان شده باشد. تاریخ این نوع پل‌ها به اوایل قرن ۱۹ بازمی‌گردد.

این نوع پل‌ها دارای کابل‌های معلق بین برجها، همراه با کابل‌های معلق عمودی هستند که وزن عرشه را تحمل می‌کنند. پل معلق را می‌توان مانند گویی در نظر گرفت که از یک نخ آویزان شده باشد، نخ مانع از افتادن گوی می‌شود اما گوی حتی با یک فوت شروع به حرکت و نوسان می‌کند. در پل‌های معلق نیز کابل‌ها وزن پل را تحمل می‌کنند اما پل نسبت به ملایم‌ترین نسیم‌ها و حتی حرکات ناگهانی وسایط نقلیه مانند مارپیچ رفتن و ترمزهای ناگهانی حساسیت نشان می‌دهد و شروع به حرکت می‌کند.

از مزیت‌های این نوع پل نسبت به دیگر پل‌ها می‌توان به دهانه‌های بسیار عریض آن اشاره کرد، به همین دلیل از پل‌های معلق معمولاً در آبراه‌های شلوغ و پررفت‌وآمد استفاده می‌کنند.

 نمونه پل معلق دوپلان به طول دویست متر که در عرض یک متر ساخته شده است. به درخواست اداره ی میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری توسط گروه بین المللی گردشگری هتل پل ساخته شده است. مدت اجرای طراحی و ساخت پل معلق و زیپ لاین دوپلان مجموعه 3 ماه بود.

شرکت هتل پل طراح و سازنده زیپ لاین و پل معلق همراه با دریافت استاندارد

تلفن مشاوره رایگان : 09127744108 

مهندس:پاسیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی