بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

پروژه زیپ لاین پارک ملت شهرکرد یک تفریح مهیج ، بروز و مخاطب پسند است که با توجه به نبود چنین طرحی در استان های هم جوار ، در جذب توریست و بهبود جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان شهرکرد تاثیر بسزایی دارد .
با توجه به اینکه زیپ لاین بزرگ شهرکرددر مرکزیت شهرستان شهرکرد قرار دارد، مردم بدون اتلاف وقت در کوتاهترین زمان وبدون هدر دادن منابع سوختی کیتوانند از این زیپلاین استفاده کنند .
زیپ لاین شهرکرد بزرگترین زیپ لاین ایران و به طول 800 متر ، مرتفع ترین و پرشیب ترین زیپ لاین ایرانبا اختلاف سطح 94 متر، پر سرعت ترین زیپ لاین ایران با سرعت 95 کیلومتر بر ساعت، تنها زیپ لاین چهار لاین ایران

  • ۰
  • ۰

۳. پل معلق کاپیلانو

ترسناک ترین پل های معلق جهان

پل معلق کاپیلانو با ارتفاع ۷۰ متر از دریاچه کاپیلانو در حومه ونکوور در بریتیش کلمبیا واقع شده است

مکان: ونکنوور شمالی، بریتیش کلمبیا

اگرچه پل اصلی در سال ۱۸۸۹ با استفاده از طناب کنفی و تخته‌های چوب سرو ساخته شده بود، اما مدت‌ها پیش با کابل‌های سیمی و بتن مقاوم‌سازی شده است. عبور از «پل معلق کاپیلانو» (Capilano Suspension Bridge) در ارتفاع ۷۰ متر در بالای رودخانه کاپیلانو، آن‌قدر هیجان‌انگیز است که حتی آرام‌ترین و خونسردترین عابران هم هنگام عبور از آن کمی مضطرب می‌شوند.

ده‌ها نفر از افرادی که معمولا در زمان شلوغی و تعطیلات، برای عبور از این پل معلق باریک می‌روند و همچنین کسانی که به هیجان و ماجراجویی‌های خاطرات «ایندیانا جونز» علاقه‌مند هستند، معمولا زمان زیادی را برای لذت و استفاده از هوای پاک و مناظر زیبای جنگل بارانیاقیانوس آرام صرف نمی‌کنند و این کار را وقت تلف کردن می‌دانند. اما هوای تازه و پاک این منطقه، بسیار آرامش‌بخش است و باید از آن لذت برد.

شرکت هتل پل طراح و سازنده زیپ لاین و پل معلق همراه با دریافت استاندارد

تلفن مشاوره رایگان : 09127744108 

مهندس:پاسیار


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی