بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

پروژه زیپ لاین پارک ملت شهرکرد یک تفریح مهیج ، بروز و مخاطب پسند است که با توجه به نبود چنین طرحی در استان های هم جوار ، در جذب توریست و بهبود جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان شهرکرد تاثیر بسزایی دارد .
با توجه به اینکه زیپ لاین بزرگ شهرکرددر مرکزیت شهرستان شهرکرد قرار دارد، مردم بدون اتلاف وقت در کوتاهترین زمان وبدون هدر دادن منابع سوختی کیتوانند از این زیپلاین استفاده کنند .
زیپ لاین شهرکرد بزرگترین زیپ لاین ایران و به طول 800 متر ، مرتفع ترین و پرشیب ترین زیپ لاین ایرانبا اختلاف سطح 94 متر، پر سرعت ترین زیپ لاین ایران با سرعت 95 کیلومتر بر ساعت، تنها زیپ لاین چهار لاین ایران

گروه بین المللی گردشگری هتل پل مدیریت ابراهیم پاسیار که استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعایت است، افتخار دارد که خدمات ویژه­ای برای مهمانان توریست­ها و گردشگران فراهم آورده است. در طی سال­های گذشته توانسته­ایم جایگاه گردشگری را در استان محکمتر کرده و  فرهنگ توریستم را رواج دهیم. این گروه در راستای بهبود کیفیت امور گردشگر از پذیرش و اسکان تا برنامه های تفریحی سرگرمی فعالیت­های متعددی را پیگیر است. این گروه تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی با همکاری پارک علم فناوری و شهرداری مشغول به فعالیت می­باشد. به عنوان مجری طرح خانه مسافر و دفاتر رزرواسیون مشرف به امور اسکان مسافر است. امکانات تفریحی استان زیر نظر این شرکت یا به عنوان همکار هم پیمان مشغول به فعالیت هستند.

09127744108 مهندس پاسیار با مشاوره رایگان