بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

بزرگترین زیپ لاین ایران در شهرکرد

بزرگ ترین و مهیج ترین زیپلاین ایران واقع در شهرکرد پارک ملت

پروژه زیپ لاین پارک ملت شهرکرد یک تفریح مهیج ، بروز و مخاطب پسند است که با توجه به نبود چنین طرحی در استان های هم جوار ، در جذب توریست و بهبود جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان شهرکرد تاثیر بسزایی دارد .
با توجه به اینکه زیپ لاین بزرگ شهرکرددر مرکزیت شهرستان شهرکرد قرار دارد، مردم بدون اتلاف وقت در کوتاهترین زمان وبدون هدر دادن منابع سوختی کیتوانند از این زیپلاین استفاده کنند .
زیپ لاین شهرکرد بزرگترین زیپ لاین ایران و به طول 800 متر ، مرتفع ترین و پرشیب ترین زیپ لاین ایرانبا اختلاف سطح 94 متر، پر سرعت ترین زیپ لاین ایران با سرعت 95 کیلومتر بر ساعت، تنها زیپ لاین چهار لاین ایران

  • ۰
  • ۰

۴. پل معلق تنگه رویال

ترسناک ترین پل های معلق جهان

پل رویال، بلندترین پل معلق در آمریکا است

مکان: کلورادو، آمریکا

پل رویال، برای اولین بار در سال ۱۹۲۹ افتتاح شد و هنوز بعد از گذشت ۹۰ سال، بلندترین پل معلق آمریکا است.

«پل تنگه رویال» (Royal Gorge Bridge)، بیش از ۷۰ سال به‌عنوان مرتفع‌ترین پل جهان، یکی از برترین جاذبه‌های کانن سیتی در کلورادو بوده است و از زمانی که پروژه‌های پل‌سازی چین آغاز شد، این پل عنوان خود را از دست داد. این پل در کمتر از ۶ ماه با هزینه‌ای حدود ۳۵۰ هزار دلار، تقریبا ۱۰۰ دلار بیش از هزینه برآورد شده، در سال ۱۹۲۹ ساخته شد.

پل معلق تنگه رویال در ارتفاع ۲۹۱ متری از رودخانه آرکانزاس واقع شده است

این پل با ارتفاع ۲۹۱ متر از «رودخانه آرکانزاس» (Arkansas River) با طول ۳۹۰ متر معلق است. در اوایل سال ۱۹۸۰ ساختار چوبی- فلزی این پل با کابل جدید و میله‌های محکمی تقویت شد.

پل رویال در یک شهربازی قرار دارد و در کنار آن برای گردشگران ماجراجو، سقوط آزاد «رویال راش اسکای کاستر» (Royal Rush Skycoaster)، تله‌کابین و یکی از بلندترین زیپ‌لاین‌های آمریکا وجود دارد.

شرکت هتل پل طراح و سازنده زیپ لاین و پل معلق همراه با دریافت استاندارد

تلفن مشاوره رایگان : 09127744108 

مهندس:پاسیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی